شیشه بری شیشه بری کرج شیشه رومیزی پنجره پی وی سی کرج شیشه بری در عظیمیه کرج - شیشه بری،شیشه رو میزی،پنجره پی وی سی 09124147823
شیشه بری در عظیمیه
شیشه بری در عظیمیه
نصب شیشه و آینه

تاريخچه محله عظیمیه
در گذشته این محله را پرگیرک نامیده بودند اما اکنون همه آن را محله عظیمه یا شهرک رسالت می شناسند. همچنین میدان استقلال که در خیابان استقلال قرار دارد سابق بر این با اسم بلوار اسبی شناخته می شد. شاید بهتر باشد که بدانید، سال ها پیش قبل از آبادانی کنونی کرج، این استان بیشتر بافتی روستایی داشت به گونه ای که مردم منطقه عظیمیه برای انجام کارهای کشت و زرع مجبور بودند از اسب برای رفت و آمدهای خود بهره بگیرند، همین امر موجب شد که به میدان اسبی معروف شود.

پیش از شروع دهه 90 شهرک رسالت جمعیتی قریب به 33 هزار نفر داشت اما پس از نقل مکان های زیاد از نواحی گوناگون، تراکم جمعیت آن به بیش از 115 هزار نفر رسید. از نظر سطح اجتماعی می توان گفت که در حد متوسط رو به بالا قرار دارد و نرخ زمین های ساختمانی آن بین متری 6 میلیون تومان تا متری 13 میلیون تومان خواهد بود.

کیفیت ساخت، قدمت سازه، محله بنا، ویلایی یا آپارتمانی بودن آن در قیمت گذاری ملک های این منطقه تاثیر فراوانی دارد. جالب است که بدانید در گذشته کرج، بخشی از تهران بزرگ و پیش تر از آن عضو طالقان و حتی قبل تر هم بخشی از مازندران محسوب می شد ولی طی سال های اخیر به سرعت به یک کلانشهر مجزا مبدل گردید. از حیث نزدیکی این استان به تهران و مهاجرت پذیر بودن آن، یکی از استان های پرجمعیت ایران محسوب می شود.

شهرک عظیمیه را باید از محلات کهن کرج دانست که اکنون در بخش بندی های کرج زیر مجموعه منطقه یک شهرداری قرار دارد. شاید برای خیلی ها عجیب باشد منطقه عظیمیه، روزگاری یک روستای مطلوب با طبیعتی زیبا بود که پیرامون آن را رودخانه کرج فرا گرفته بود، اما اکنون به یکی از شهرک های اعیان نشین کرج تبدیل شده است.
نصب و اجرای شیشه و آینه در عظیمیه کرج
شیشه رومیزی در عظیمیه کرج

دیدگاهتان را بنویسید

شیشه بری در کرج پنجره پی وی سی کرج