شیشه بری شیشه بری کرج شیشه رومیزی پنجره پی وی سی کرج شیشه بری در مهرشهر کرج - شیشه بری،شیشه رو میزی،پنجره پی وی سی 09124147823

شیشه بری مهرشهر
شیشه بری در مهرشهر کرج
شیشه رو میزی در مهرشهر
اینه در مهرشهر کرج

مهرشهر کرج روزگاری، منطقه‌ای مستقل از کرج پر از باغات سیب و خانه‌های ویلایی بود. زندگی در مهرشهر کرج به دلیل آرامشی که داشت و هوای خوش آن همواره انتخاب بسیاری بوده است که از شلوغی و آلودگی مرکز گریزان بودند.

مهرشهر کرج به نوعی تبدیل به محل استراحت و آسایش شد. این روزها تا حدودی ساخت و ساز خانه‌های آپارتمانی در این منطقه شکل گرفته است.

مهرشهر کرج کجاست؟
به دلیل پیشینه مهرشهر کرج در ابتدا با ساخت کاخ مروارید برای شمس پهلوی و محدود کردن فضا به زندگی اشرافی و خانه‌ها کاخ‌های مجلل به مرور فضای مهرشهر به شهری حاشیه‌ای شامل ویلاها و کاخ‌های لوکس بدل شد. پس از انقلاب در این منطقه به روی عموم باز شد.

بلوار ارم مهرشهر جایی بود که کاخ مروارید برای شمس پهلوی ساخته شد. او که به بیماری آسم دچار بود می‌بایست از آلودگی تهران به دور باشد و به همین دلیل این کاخ توسط طراحان و معماران آمریکایی برای او ساخته شد.

کمربندی از باغات سیب به دور این کاخ کشیده شد تا به تصفیه هوا کمک کند. بلوار ارم نیز به عنوان طولانی‌ترین بلوار ایران با طول 12 کیلومتر به ثبت رسید.

در همین بلوار پارک هامون قرار دارد با وسعت 3 هکتار و تمام این موارد نشان می‌دهد که با منطقه‌ای لوکس و زیبا طرف هستید با خانه‌هایی اشرافی با باغات زیبایی با درختان سیب و گلابی و هلو و گردو. پس از انقلاب منطقه به دست بنیاد مستضعفان افتاد و به روی عموم باز شد.

زمانی به صورت مستقل بود اما امروزه بخشی از شهر کرج محسوب می‌شود. غرب کرج و دو منطقه 4 و 12 مربوط به مهرشهر است. تا مرکز شهر کرج 16 کیلومتر راه است.

از جنوب آزادراه کرج قزوین و از ابتدای بلوار ارم اگر حساب کنید، منطقه مهرشهر آغاز می‌شود و انتخاب بولوار که طول آن 12 کیلومتر است پایان می‌یابد.
نصب شیشه و آینه در مهرشهر کرج
شیشه بری در مهرشهر کرج
شیشه رومیزی در مهر شهر کرج

دیدگاهتان را بنویسید

شیشه بری در کرج پنجره پی وی سی کرج