شیشه بری شیشه بری کرج شیشه رومیزی پنجره پی وی سی کرج تعویض در و پنجره قدیمی با دوجداره در کرج - شیشه بری،شیشه رو میزی،پنجره پی وی سی 09124147823

تعویض در و پنجره قدیمی با دوجداره در کرج

تعویض در و پنجره قدیمی با دوجداره در کرج
تعویض در و پنجره قدیمی با دوجداره در کرج
تعویض در و پنجره قدیمی با دوجداره در کرج

تعویض پنجره قدیمی با پنجره پی وسی به صورت کاملا سریع و بدون تخریب میباشد.

که در کوتاه ترین زمان ممکن انجام میشود

در این کار بدون تخریب دیوار و کم ترین زمان انجام خواهد شد

ویژگی­های پنجره upvc

وقتش رسیده با ویژگی­های پنجره یو پی وی سی آشنا شویم. دانستن خصوصیات پنجره برای آگاهی هنگام خرید و انتخاب کاملا ضروری است و خیالتان راحت که ما تمام رفتارها و ویژگی­های این پروفیل را در ادامه برایتان شرح داده ­ایم.

کاملا سالم و بهداشتی

پایایی upvc بسیار بالاست، خنثی است و با اکسیژن ترکیب نمی­شود. از این رو از نظر بهداشتی و سلامت این ماده کاملا بی­ضرر است و حتی در داخل بدن انسان مشکلی به ­وجود نمی­ آورد. از این رو در زمینه پزشکی و دندانپزشکی نیز مورد استفاده قرار می­گیرد. از آن­جایی که پنجره حد فاصل بین محیط خارجی و فضای داخل خانه است، با پنجره های upvc خیالتان می­تواند از بابت بهداشت و سلامت محیط خانه آسوده باشد.

ضد آب

یادتان هست در مقاله­ ی انواع پنجره­ ها درباره­ ی پروفیل­های چوبی و آهنی چه خواندیم؟ چوب پس از مدتی تحت تاثیر رطوبت دچار پوسیدگی می­شود و آهن نیز ممکن است مشکلات زنگ­ زدگی به همراه داشته باشد. اما یک پنجره upvc کاملا ضدآب است و رطوبت هیچ تاثیری روی آن نخواهد داشت.

از طرفی در پنجره های upvc گوشه­ ها با دقت زیاد جوش داده می­شوند تا از عدم نفوذ آب اطمینان کامل حاصل شود و یک لایه دو طرفه از TPE یا همان الاستومر ترموپلاستیک در اطراف درز و قاب قرار داده می شود تا بتواند شکاف را به طور موثر مهر و موم کند. پس نه خود پروفیل و نه درزهای گوشه هرگز اجازه عبور آب و رطوبت از پنجره را نمی­دهند.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

نصب پنجره دوجداره
نصب پنجره پی وی سی کرج

دیدگاهتان را بنویسید

شیشه بری در کرج پنجره پی وی سی کرج