شیشه بری شیشه بری کرج شیشه رومیزی پنجره پی وی سی کرج شیشه بری در باغستان کرج - شیشه بری،شیشه رو میزی،پنجره پی وی سی 09124147823

شیشه بری در باغستان کرج

شیشه بری در باغستان کرج

کلانشهر کرج در سال‌های گذشته به سرعت پیشرفت کرده است. افزایش قیمت خانه در تهران سبب شده بسیاری به این شهر که لقب ایران کوچک را دارد کوچ کنند. از بین محله‌های ریز و درشت این شهر، محله باغستان به عنوان محله پرتقاضای کرج شناخته می‌شود. این محله در منطقه۶ کرج واقع شده و در شمال غرب این کلانشهر جای دارد. خرید خانه در باغستان و همچنین اجاره خانه در باغستان طی ماه‌های گذشته همواره رونق داشته است.

به دلیل قرار گیری این منطقه در نزدیکی کوه‌های البرز، آب و هوای محله باغستان کوهستانی است. محله باغستان در انتهای منطقه۶ کرج قرار دارد.

بر اساس اعلام شهرداری منطقه۶ کرج، جمعیت این منطقه ۲۷۰ هزار نفر است. جمعیتی که با توجه به رونق ساخت‌و‌ساز روزانه در حال افزایش است.

باغستان یا باغبستان قدیمی، یکی از محله‌های شمال غربی کرج است که در منطقه ۶ شهرداری کرج واقع شده است و دارای دو بخش شرقی و غربی می‌باشد. باغستان غربی، منطقه‌ای کوهستانی و بسیار خوش آب و هواست و متقاضیان زیادی برای سکونت دارد. محله باغستان کرج دانشکده‌های مامایی و پرستاری را در خود جای داده است.

ساختار محله باغستان
انتهای بلوار باغستان به دو بلوار و یک مسیر مستقیم دیگر منتهی می‌شود. بلوار سمت چپ که در دو طرفش فروشگاه‌های بسیاری را جای داده است به باغستان غربی می‌رود. کوچه‌های بلوار سمت چپ را شبنم و کوچه‌های بلوار سمت راست را با نام لاله می‌شناسند. مسیر مستقیم به بیمارستان البرز (یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین بیمارستان‌های ایران و کرج) و زمین‌های بیدار چشمه می‌رسد.

نصب شیشه و آینه در باغستان کرج
شیشه رومیزی شیشه رفلکس و انواع شیشه و آینه


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

شیشه ضد گلوله در کرج
اجرای شیشه بری در مهرشهر کرج
اجرای شیشه بری در گوهردشت کرج
شیشه بری در گلشهر کرج
اجرای شیشه بری در عظیمیه کرج
شیشه بری کرج
اجرای شیشه بری در باغستان غربی کرج

دیدگاهتان را بنویسید

شیشه بری در کرج پنجره پی وی سی کرج