شیشه بری شیشه بری کرج شیشه رومیزی پنجره پی وی سی کرج اجرای شیشه بری در باغستان غربی کرج - شیشه بری،شیشه رو میزی،پنجره پی وی سی 09124147823

اجرای شیشه بری در باغستان غربی کرج

اجرای شیشه بری در باغستان غربی کرج
شیشه بری در باغستان غربی کرج
شیشه و آینه در باغستان غربی کرج

آیا باغستان جای مناسبی برای زندگی کردن است؟

قطعاً اگر این سوال را از ۱۰ نفر آدم ساکن محله باغستان بپرسید جواب های مختلف و بعضاً متناقض خواهید گرفت.

چون دلیل و اهداف مهاجرت ها و آمدن ها متفاوت است، بالطبع عده ای به تصورات و افکار خود پیش بینی شده خود نزدیک تر می شوند و احیاناً راضی و خوشحال خواهند بود . عده ای دیگر باز به همین دلایل و به خاطر عدم تحقق خواسته هایشان ممکن است به طور نسبی کمتر راضی باشند و یا احتمالاً ناراضی!

فرض کنید یک نفر از تهران آمده تا در باغستان خانه بخرد. به اصلاح خانه اولی است. با پول و بودجه ای که دارد در تهران مکان مناسب مورد نظرش برای زندگی را پیدا نکرده. تحقیقاتی کرده و سرانجام در باغستان کرج خانه مناسبی را خریده و ساکن شده.
باغستان یا باغبستان قدیمی، یکی از محله‌های شمال غربی کرج است که در منطقه ۶ شهرداری کرج واقع شده است و دارای دو بخش شرقی و غربی می‌باشد. باغستان غربی، منطقه‌ای کوهستانی و بسیار خوش آب و هواست و متقاضیان زیادی برای سکونت دارد. محله باغستان کرج دانشکده‌های مامایی و پرستاری را در خود جای داده است.

ساختار محله باغستان
انتهای بلوار باغستان به دو بلوار و یک مسیر مستقیم دیگر منتهی می‌شود. بلوار سمت چپ که در دو طرفش فروشگاه‌های بسیاری را جای داده است به باغستان غربی می‌رود. کوچه‌های بلوار سمت چپ را شبنم و کوچه‌های بلوار سمت راست را با نام لاله می‌شناسند. مسیر مستقیم به بیمارستان البرز (یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین بیمارستان‌های ایران و کرج) و زمین‌های بیدار چشمه می‌رسد.
شیشه بری در باغستان غربی
نصب شیشه و آینه در باغستان غربی
شیشه رومیزی در باغستان غربی
آینه و آینه کاری در باغستان غربی


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

شیشه بری در باغستان کرج
شیشه بری در گلشهر کرج
شیشه بری کرج
اجرای شیشه بری در گوهردشت کرج
اجرای شیشه بری در مهرشهر کرج
اجرای شیشه بری در عظیمیه کرج
شیشه ضد گلوله در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

شیشه بری در کرج پنجره پی وی سی کرج